samedi 16 novembre 2013

Peeks of the week / Images de la semaine


Snapseeded?
I created a new adjectiv: I am snapseeded. It's a little like "I am crazy". Actually, I am just obsessed with this app. As soon as I take a picture I am bound to try to make it better. And this Snapseed app is incredible! One of the results is the cat's picture below. You can see the original and the "snapseeded". Which one do YOU prefer?

Snapseedée?
J'ai créé un nouvel adjectif: je suis snapseedée. C'est un peu comme "je suis folle" . En fait, je suis juste obsédée par cette application. Dès que je prends une photo, je me sens obligée de l'améliorer. Et cette application Snapseed est incroyable! Un des résultats est la photo du chat ci-dessous. Vous pouvez voir l'originale et la "snapseedée". Laquelle préférez-VOUS?




And then you have pictures you do not need too much and it's already perfekt (for me... you may have a another opinion).
Et puis, il y a les images qui n'ont pas besoin de grand chose et elles sont parfaites (pour moi... vous pouvez avoir un autre avis).

Aucun commentaire: